جمعه ۱۲ مرداد ۰۳

خرید بیت کوین

۱۰ بازديد
  • بیت کوین چیست؟
    بیت کوین نوعی پول دیجیتال و غیرمتمرکز است که با هدف رفع نیاز به قدرت‌های مرکزی مانند بانک‌ها و دولت‌ها به‌وجود آمده است. بیت کوین از فناوری بلاکچین برای انتقال تراکنش‌های نیمه ناشناس و امن بین کاربران استفاده می‌کند. برای خرید بیت کوین به صرافی اینانس مراجعه کنید.
  • آیا بیت کوین رایگان وجود دارد؟
    مسلما خیر. ارزش بیت کوین مدام در حال افزایش است و شرکت‌های مطرح جهان در حال استقبال و پذیرش آن هستند. خلق کاربردهای جدید برای این شبکه و ارز دیجیتال نیز به محبوبیت آن می‌افزاید؛ پس، هر جا حرف از بیت کوین رایگان شد، بدانید کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است!
  • واحد بیت کوین چیست؟
    بیت کوین هم مثل ارزهای فیات ی از واحدهای کوچک‌تری مثل میلی بیت کوین (Millibitcoin) و میکرو بیت کوین (Microbitcoin) ساخته شده است. کوچکترین واحد بیت کوین ساتوشی نام دارد. هر ۱ ساتوشی معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین و هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی، برابر با ۱ بیت کوین است. 
  • هدف بیت کوین چیست؟
    انتقال پول غیرمتمرکز از مهم‌ترین اهداف بیت کوین است. در واقع شبکه بیت کوین با هدف ایجاد یک سیستم پرداخت جایگزین برای بانک‌ها و سازمان‌های واسطه به وجود آمد. 
  • آیا قیمت بیت کوین روی قیمت بقیه رمزارزها تاثیر می‌گذارد؟
    قیمت هر ارز دیجیتال با توجه به عملکرد پروژه‌اش تعیین می‌شود؛ اما با توجه به دامیننس بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال تاثیر به‌سزایی بر بقیه بازار  دارد .
  • پس از استخراج همه بیت کوین ها چه اتفاقی می‌افتد؟
    پس از استخراج هر ۲۱ میلیون بیت کوین، کوین جدیدی استخراج نمی‌شود و درآمد ماینرها تنها از کارمزد تراکنش‌ها خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.